رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

مرزبان‌ها و پلیس‌های ایران و ترکیه با یکدیگر ارتباط آنلاین دارند/مهمترین محور ما بحث آموزش پلیس است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مهمترین علت همکاری با پلیس ترکیه را بحث آموزش پلیس عنوان کرد.

 به گزارش سراج24، سردار مویدی در دیدار با رئیس مرکز مبارزه با قاچاق و جرائم سازمان یافته پلیس ترکیه، اظهارداشت: پلیس ترکیه یکی از شرکای فعال ما در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و از آنجایی که مواد مخدر جزء جرائم سازمان‌یافته محسوب می‌شود معتقدیم باید با تعامل همه کشورها به مبارزه جدی با بحث قاچاق مواد مخدر بپردازیم.
 
وی افزود: در این راستا همکاری تنگاتنگی با پلیس ترکیه داشته‌ایم و نشست‌های دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه برگزار کردیم.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر اینکه این دیدار در جهت تکمیل همکاری‌های قبلی و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌ها بوده است، گفت: ما به دنبال انتقال تجارب و اطلاعات مشترک هستیم.
 
مویدی مهمترین محور همکاری‌ها میان دو کشور را بحث آموزش پلیس عنوان کرد و افزود: ما باید با انتقال اطلاعات و تجارب هر دو پلیس، گامی موثر را در جهت برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر برداریم.
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه نگاه‌های مشترکی در بحث مبارزه با مواد مخدر میان ما و کشور ترکیه وجود دارد و همین موضوع باعث شده توفیقات خوبی حاصل شود، ما مرز مشترک طولانی با ترکیه داریم و مرزبانان و پلیس دو کشور با یکدیگر ارتباط آنلاین برقرار می‌کنند.

اخبار مرتبط